Všeobecné obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení

    Tyto obchodní podmínky upravují obchodní vztahy mezi Prodávajícím, (společností Hastex & Haspr s.r.o.,sídlem Srch 229 pošta 533 52 Staré Hradiště, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové pod sp. zn. C 1537, IČ: 45535442 DIČ: CZ45535442,ČÚ: 271883933/0300) a Kupujícími – (zákazníky internetového obchodu), vedeného na adrese www.hastex.cz a platí pro dodání zboží na území České republiky. Cena přepravy mimo Českou republiku bude stanovena individuálně. Veškeré vzájemné vztahy se dále řídí platnou legislativou České republiky a běžnými obchodními zvyklostmi. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.). Je-li smluvní stranou spotřebitel, užijí se ustanovení zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.), jakož i předpisy související ve znění pozdějších novelizací.

  2. Objednání zboží

    Vložení do košíku lze provést kliknutím na odkaz u požadovaného typu zboží. Počet objednaných kusů, popř. měnit obsah košíku, je možné po kliknutí na odkaz Košík v horní nabídce.

  3. Ukončení (odeslání) objednávky

    Máte-li vybrané zboží, pečlivě zkontrolujte všechny položky košíku i jejich množství a pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko Dokončit. V následujícím kroku vyberte požadovaný druh dopravy zboží a následně pak i způsob platby.

    Zároveň v oddíle „Zasílací a fakturační údaje“ vyplňte fakturační a popřípadě dodací adresu (dodací adresu pouze v případě, je-li odlišná od adresy fakturační).

    Překontrolujte údaje a klikněte na tlačítko Odeslat objednávku a Vaše objednávka bude dokončena.

    Kupující potvrzením a odesláním svojí objednávky vyjadřuje souhlas s cenou, způsobem dopravy a se všeobecnými obchodními podmínkami Prodávajícího. Zavazuje se převzít dodané zboží dle svojí objednávky a uhradit cenu dodaného zboží podle jím vybraného způsobu platby.

  4. Ověření objednávky

    Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s číslem objednávky a obecnými informacemi, potvrzení o zpracování objednávky a dostupnost zboží. Prodávající je povinen potvrdit přijatou objednávku na uvedenou e-mailovou adresu Kupujícího. Zrušení objednávky ze strany kupujícího je možné pouze v tom případě, pokud zboží nebylo dosud vyskladněno a předáno dopravní službě k doručení, a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat objednávku lze e-mailem.

  5. Způsob dopravy

    Obchodní podmínky platí pro dodání zboží na území České republiky. Cena přepravy mimo Českou republiku bude stanovena individuálně.

    Obsahuje-li objednávka hasicí přístroje, je dopravné zdarma.

    Při koupi zboží nad 5 000 Kč (včetně DPH) je dopravné zdarma.

    1. Osobní odběr - zdarma

      Zboží je možné odebrat přímo osobně od 6.00 do 14.00 hodin na adrese provozovny společnosti Hastex & Haspr s.r.o., Srch 229, 533 52 Staré Hradiště.
      Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 10 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží. Případné prodloužení lhůty lze dohodnout písemně e-mailem.
      Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
      V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

    2. Přeprava DPD       DPD

      Cena přepravy je 140,- Kč včetně DPH.

      DPD  Private zajišťuje doručení objednaného zboží po celé ČR. Zboží je doručeno následující pracovní den po předání zásilky, a to mezi 8 až 17 hodinou(dále je možné večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin). Celkem budou uskutečněny 3 pokusy o doručení.
      O termínu a čase doručení zásilky budete informováni pomocí SMS nebo e-mailem den předem a máte možnost si dohodnout Vám vyhovující termín pomocí SMS nebo E-mailem. V případě, že Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení.
      Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese.cz lze následně změnit termín nebo adresu doručení. Pokud je i tento pokus neúspěšný, příjemce má možnost se do sedmi kalendářních dnů ode dne, kdy proběhl druhý pokus o doručení, na podkladě zanechaného písemného oznámení telefonicky dohodnout se společností DPD o zajištění konečného předání zásilky. Po uplynutí této lhůty bude Zásilka vrácena zpět odesílateli.
      Sledování doručovaných zásilek je možné na adrese DPD.
      Převzetím zásilky od kurýra DPD: příjemce musí zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození.
      V případě zjevného poškození příjemce musí ihned na místě sepsat Zápis o škodě.
      Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/ocm nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

    3. Výdejní místo - DPD Pickup

      Cena přepravy je 99,- Kč včetně DPH.

      Tímto způsobem je možné přepravit zásilky jakožto balík od 0 do 20 Kg.
      Zboží je možné vyzvednout na Vámi vybraném výdejním místě.
      Zásilka je na odběrném místě uložena po dobu 7 kalendářních dnů.

    4. Přeprava WE/DU

      Cena přepravy je 140,- Kč včetně DPH.

    5. Přeprava Českou poštou

      Cena přepravy je 150,- Kč včetně DPH.

      Tímto způsobem je možné přepravit zásilky jakožto balík od 0 do 20 Kg.
      Zásilku Vám dopraví zpravidla do 4 dnů od expedice kamkoliv po celé České republice, ať už domů nebo do zaměstnání. V případě, že nebudete zastiženi, bude zásilka uložená na Vaší poště po dobu 7 dnů. Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí nebo bankovním převodem předem.
      Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.cpost.cz po zadání podacího čísla zásilky.

      Reklamace poškození
      Zákazníkům doporučujeme při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte nebo uplatněte reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy. Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

    6. Přeprava PPL
      Cena přepravy je 150,- Kč včetně DPH.

      Tímto způsobem lze přepravovat balíky do hmotnosti 30 kg v rámci České republiky,
      doručení zásilky je následující den od pondělí do soboty. (více o sobotním doručení zde)
      ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde
      O stavu zásilky se dozvíte prostřednictvím e-mailu nebo SMS s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin. Stav zásilky lze sledovat na stránkách PPL.
      Společnost umožňuje inkasa dobírky v hotovosti nebo platební kartou v maximální výši 200 000 Kč.

      Jak probíhá předání zásilky řidičem. Doručující řidič nemá povinnost, při předání zásilky na adrese doručení čekat, než si příjemce zkontroluje obsah zásilky. Pokud zásilka při doručení vykazuje nějaké známky poškození a je pravděpodobné, že by obsah mohl být poškozen, má příjemce možnost zásilku převzít s výhradou. Pokud příjemce zjistí, že je zásilka poškozena až po převzetí, je povinen toto poškození nahlásit společnosti PPL do 3 pracovních dní.

      Jaký je postup nahlášení reklamace, když obdržím poškozenou zásilku. Pokud obdržíte poškozenou zásilku, je potřeba toto poškození společnosti PPL nahlásit do 3 pracovních dnů od data předání zásilky. Nahlášení škody můžete provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře na internetových stránkách PPL v sekci reklamace, telefonicky nebo emailem. Vždy je potřeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, případně obsah zásilky. Následně vás budeme kontaktovat ohledně sepsání zápisu o škodě. Se zásilkou nesmí být manipulováno a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody

    7. DHL paletová přeprava

      Cena přepravy je 360,- Kč včetně DPH.

      Tímto způsobem je možné službou DHL  přepravit paletové zásilky o hmotnosti nad 30 kg.
      Doručení, převzetí a reklamace se řídí podmínkami uvedenými v odstavci  "Přeprava zásilkovou službou DHL".
      Tímto způsobem dopravy jsou přepravovány hasicí přístroje o celkové hmotnosti zásilky od 20 kg.

    8. Firemní rozvoz

      V případě větších zakázek, rozměrnějšího zboží nebo dodání na stavbu můžeme zakázku doručit dle dohody vlastní autodopravou v rámci pravidelných rozvozů.

    9. Provozovatel E-shopu si vyhrazuje právo změny přepravce dle momentální situace na trhu.

  6. Cena a způsob platby za zboží

    Cena zboží se skládá z ceny objednaného zboží, uvedené u každé položky v nákupním košíku, z ceny dopravného a balného dle zvoleného způsobu dopravy a z ceny doběrečného ve výši Kč 35,- (slovy třicetpětkorunčeských) včetně DPH v případě, kdy je zvolen způsob platby dobírkou.

    Zboží je možné zaplatit
    a. Hotově v provozovně společnosti Hastex & Haspr s.r.o., Srch 229, 533 52 Staré Hradiště. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
    Cenu zboží je možné uhradit platební kartou.               Karty

    b.  Na základě zálohové faktury před dodáním zboží.

    c.  Dobírkou při převzetí zboží od přepravní společnosti.

    Uvedené ceny zboží jsou platné v okamžiku objednání. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti prodávajícímu nebo pracovníkovi přepravní firmy. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list. Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak.

  7. Dodací podmínky

    Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2 - 5 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. V případě, že objednané zboží není skladem nebo ho nebude možné dopravci předat do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky, oznámí prodávající tuto skutečnost neprodleně kupujícímu.

    Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající.
    V případě potřeby je možné prověřit stav objednávky na tel. +420 466 412 322 v pracovní dny od 6.30 do 14.30 hod.

  8. Pracovní doba

    V naší provozovně jsme PO-PÁ od 6.00 do 14.00 hodin.

  9. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího a prodávajícího

    1. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

      Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím internetového obchodu), má Kupující - spotřebitel v souladu s § 1829 a n. Občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží při splnění následujících podmínek.

      • Odešlete dopis nebo e-mail na firmu Hastex & Haspr shop@hastex.cz s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (uveďte způsob zaslání peněz, v případě že požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis. Dopis musí být doručen nejpozději do 14 dní od převzetí zboží.
      • Zaslat zboží (nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zboží) na adresu Hastex & Haspr s.r.o., Srch 229, 533 52 Staré Hradiště.
      • Zboží nesmí být poškozené, použité.
      • Zboží musí být kompletní včetně všech příslušenství a dokumentů, zejména včetně originálu daňového dokladu.

      Po splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží zašle prodávající finanční částku kupujícímu složenkou nebo převodem na účet kupujícího, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Nejpozději však do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.

      Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

      V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
      V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.

      Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

      Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím zcela, případně zčásti, jestliže zboží, které je předmětem plnění podle smlouvy, se již nevyrábí, případně nedodává. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termín.

  10. Záruční podmínky a reklamace

    Záruční doba na zboží je 2 roky, pokud není uvedeno jinak. Prodávající odpovídá za vady dodaného zboží, které se vyskytly na zboží při jeho dodání nebo v záruční lhůtě. V případě výskytu vady zboží je Kupující povinen neprodleně o této situaci informovat Prodávajícího a domluvit s ním další postup. Reklamaci je nutno dále provést písemně a takto ji zaslat Prodávajícímu. Reklamované zboží, zaslané Prodávajícímu bez předchozího kontaktování Kupujícím, nebude Prodávajícím přijato.

    Reklamace
    V případě, že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.  Současně je Kupující povinen neprodleně o této situaci informovat Prodávajícího.

    Postup reklamace
    Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě firmy Hastex & Haspr s.r.o., je nutné odeslat dopis na adresu Hastex & Haspr s.r.o., Srch 229, 533 52 Staré Hradiště nebo e-mailovou zprávu na adresu shop@hastex.cz , kde uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady. Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.

    Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu na adresu Hastex & Haspr s.r.o.,Srch 229, 533 52 Staré Hradiště, tel. +420 466 411 346, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (vyjma-pokud by se ze strany spotřebitele jednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele). Za důvod reklamace se nepovažuje zjevné mechanické poškození zboží, ani vyprázdnění hasicího přístroje vandaly či jeho běžným použitím.

    Vyřízení reklamace
    Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
    Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

  11. Rozpor s kupní smlouvou

    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

  12. Ochrana osobních údajů - GDPR

    Prodávající, společnost Hastex & Haspr s.r.o, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s Kupujícím a prověření bonity, důvěryhodnosti a platební morálky kupujícího. Žádné z poskytnutých osobních údajů nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. Výjimku představují externí dopravci, kterým budou sděleny nezbytné údaje pro úspěšné doručení objednávky (jméno, příjmení, adresa, kontaktní údaj (e-mail nebo telefonní číslo).

    Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním na adresu Hastex & Haspr s.r.o, Srch 229 533 52 Staré Hradiště. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, která je uskutečněna pomocí e-mailové korespondence.

    Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Veškeré osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně Kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky, prověření bonity, důvěryhodnosti a platební morálky Kupujícího jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s aktuálními zákonnými předpisy, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů, jedná se zejména o osobní údaje typu: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa.

    Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodejny.

  13. Závěrečná ustanovení

    Tyto obchodní podmínky platí v rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky, a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
    Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014

Zpracování cookies: Kliknutím na tlačítko „souhlasím“ nám umožníte využít cookie pro presonalozované zobrazení reklamy.
Pouze nezbytné